Hej

Förlåt för dålig uppdatering men det har gått väldigt snbbt i stallet både igår och idag och jag har haft fullt upp helt enkelt. Imån ska jag och sofia till kungsbacka och kolla på lite gbg horse show kval så det ska bli kul! 
Grymt tråkigt med så dåligt väder som det har vart men efter regn kommer solsken antar jag så det är ju bara att vänta ut det. 
 
Håller på att planera lite för hur mycket pengar jag kommer kunna ha med mig till horse show hehe måste spara lite till dels falsterbo och dels till london då jag ska dit nån gång i vår :)

Kommentarer
Postat av: Fia-H E V O N E N S

Vad står det på shoppinglistan inför Göteborg då? :-D

ps. Jag har skrivit ett inlägg om hur RUTTET Horsespot uppträder. Läs gärna! http://hevonens.blogg.se/2013/april/horsespot-min-asikt.html

// Fia -HEVONENS
www.hevonens.blogg.se

2013-04-13 @ 20:10:50
URL: http://www.hevonens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0