Få men dyra!

Har haft tre sjukt grymma dagar med shopping, sköna människor och hästar! Längtar redan galet tills nästa år men de e tur att man får en mellanlandning i falsterbo innan dess :)
 
Köpte inte alls mycket iår men de få sakerna jag köpte va lite dyrare istället.
 
Lite dålig kvalite på bilderna men en jätte härlig fleecetröja från kingsland.
 
 
Mitt absoluta favoritköp, ett döbert pannband! Och ett superfint Cristina sport schabrak :D
 
 
Köpte även en likadan nummerlapp som sofia.
 
 
Och så va de ju Eskadrontäcket som jag visade från i torsdags.

Kommentarer
Postat av: Thea

Jättesnygga saker du köpte!
Kolla gärna in på min blogg :)
//Thea

2013-04-30 @ 19:18:35
URL: http://theas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0