dressyrträning 11 april

Ännu en jobbig dressyrträning, men det är väl bra för det är då man utvecklas. Idag jobbade vi mycket mer på skänkelvikningar och tillslut blev det riktigt bra! Sen i galoppen så skulle jag bara hålla i yttertygeln och gå på en fyrkant på en stor volt. Svårt att förklara men grejen var den att hon skulle visa hur lättare det var när man höll i yttertygeln. Så det var dödejobbigt och jag kände mig som en ridskoleryttare för tommy va så trött så han orka knappt galoppera hahah. Stackarn, imorgon blir det skritt!
Men ett bra pass, behövde träna kände jag för blev så jävla arg om gymnasiegrejerna förut. Kom inte in där jag ville haha bara för att min skola har tabbat sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0