dagens dressyrträning

puuh, hade världens mördarträning för Maria idag. Stackars Tommy får gå hårt haha. Både jag och tompis var helt döda. Men han var såå fin. Hon var på mig mycket om min sits idag och såklart tyglarna..
Gjorde mycket volter och övade på att gå på liten volt och sedan flytta utåt från den. Asjobbigt var det eftersom hon är på en om varje liten grej och var det inte bra fick jag göra om haha. Var seriöst helt död, kunde typ inte andas hahahaha.
Men bra och välbehövt pass. Imorgon får han gå en promenad och vila på lördag :)

Kommentarer
Postat av: Annie - ponnyteamets.blogg.se

Haha, tyglarna verkar vara hennes favoritämne? :D Men hon vart grymt bra!

2013-04-05 @ 19:27:29
URL: http://ponnyteamets.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0