bra dag!

Först var det kurs hos Michaela. Hade först mental snack med Emelie, vi pratade lite om allt möjligt. Om hur jag ska göra när det gått dåligt, så jag fick ett analyspapper så efter varje tävling ska jag fylla i detta pappret och tillslut kan man lixom veta att nära jag förberedde mig och tänkte på detta sättet gick det såhär, när jag gjorde på ett annat sätt gick det såhär. Så man vet när det går som bäst:)
Sen också att efter varje ridpass ska jag skriva ner 3 bra saker och 1 "dålig". Så det ska jag göra :)
 
Sen så hade vi träning, det gick bra. Tommy va pigg och glad, bet tag i höger som vanligt och sparkade i galoppen haha. Nej men han var fin, känns bra inför imorgon då det är hoppträning och sedan CR på kvällen.
 
Var även hos vetrinären idag. Vägrade ju ut mig i LCn i söndags och Tommy hade aldrig vägrat så det var väldigt konstigt och han har ju faktiskt varit lite annorlunda i vinter osvosv.
Så vi åkte till särökliniken då Johan ska vara väldigt duktig. Han kände igenom tommy och gjorde böjprov men det var ingenting, han var superfin. Haha, så det var jäkligt skönt att få det bekräftat att han inte har ont. Har inte velat bli arg på honom ifall han har ont men nu visade det ju sig då att han bara är dum.
Dock inte så konstigt, nu fattar han väl att han har landat, innan flyttade han rätt mycket + att han är 7 nu=trotsåldern;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0