Stressig dag

Gick direkt till stallet efter skolan idag och där skyndade jag mig att fixa allting.
Red tommy rund sporred som vanligt hehe. Galoppera typ bara och han va pigg och taggad trots att han fick ett gympapass igår. 
 
Sen hem, bytte om och jag o familjen åkte in till stan och va på resturang, inte den bästa jag varit då det var lite
mer vuxenresturang.. efterrätten var ju god. Sen vidare till scandinavium då vi gick på on stage eller vad det nu hette. Farmor hade fått det i födelsedagspresent.
Inte det bästa heller, också en vuxengrej men jaja, ibland får man offra sig ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Fin bild!:)

2012-11-24 @ 12:25:33
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0