Packlista

Sitter nu och försöker skriva en packlista för meetinget och det blir en jävla massa saker. jag ska ha med mig ca 40 kg hö! Müsli, mineraler, b-vitaminer... så jag ska nog försöka skriva den här så slipper jag glömma och så får jag nåt att skriva om ;)
 
Ladys saker:

täcken: ett tjockt innetäcke, ett eller två vintertäcken, ett regntäcke, ett fleece och ett ull, ska försöka fjäska med mina föräldrar om vi skulle kunna köpa ett fleecetäcke med hals för de hade vart asbra att lägga på efter när dom har svettats.
schabrak: beigt GG, vinrött jw, och ett vitt med blåa kanter som jag köpte på falserbo som är as likt anna scarpati.
luvor: vinröd jw och en svart-guldig mg
benskydd: fram + bak svarta eskadron
Pannband/träns: mitt svarta remont med stenar på och ett silvrigt och ett blått "swarovskipanband" och tar även med mig hackamoret för när vi ska promenera.
sadel+sadelgjord
ländtäcken: ett ull, ett fleece och kanske ett tjockt med ludd i.
ryktlådan
sjukväskan
passet
nummerlappar
boots: för transporten då jag inte har transportskydd.
paddar: gelé och fårskinnspadden
sadelskåpet
broddar
 
Mina saker:
 

Kavaj: 
svart jw
Jackor: min blåa mh och antagligen min canada goose, andvänder ju den i skolan och så men vi får la tvätta den.
Byxor: vita jw, blåa jw, mjukisbxor, och ett par random vita om dom andra blir as smutsiga.
Sporrar
Skjortor: kortärmad ariat med stenar och en långärmad mörkblå jacson.
Hjälm: charles owen Ayr8
Stövlar: Svarta pioneer crocco och tretorn falsterbo, tar med båda ifall dom går sönder eller nåt.
Handskar: KL och ett par random.
Strumpor: några tunna och några tjocka som jag inte rider med.
Väst
Varma skor/stövlar
Mössa/pannband
Vanliga kläder för julbordet mm.
spö: tar med två olika så tar jag vad jag känner
 
Massor med saker var det, ändå har jag säkert glömt nåt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0