När & varför jag började rida

Tror att jag började rida när jag var 6 år, minns inte riktigt då jag slutade räkna åren för några år sedan. Innan var det ju världsviktigt hur länge man ridit och längden avgjorde hur man var som ryttare, haha...
Iallafall så blir det väl 9 år då.
 
Jag började rida på mölndals ridklubb, ranered. Vet faktiskt inte varför jag började, mamma ville att jag skulle rida haha. För jag har inget minne av att jag tjatade om det.. Mammas fel ;)
Sen så tyckte jag det var kul och jag fortsatte.
Hade jag inte tyckt om att rida hade jag väl antagligen inte fortsatt :P
 
fattar inte att jag lägger ut dessa bilder.....
då man inte ens såg stor ut på shettis...
 

Kommentarer
Postat av: Annie Berggren

Alfons! :'D

2012-11-27 @ 21:01:36
URL: http://ponnyteamets.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0