För att jag är lat

Tänkte att jag kunde köra min egen lilla version av sofias "blogglek" för de lät kul och då får man ju berättat lite mer om sig själv ;)
kör lite egna frågor dock och inte så många så svarar jag på en varje dag!

1.  10 saker om min häst

2.  10 saker om mig

3.  min största rädsla inom ridsporten

4.  saker jag gör när jag är nervös

5.  hopp eller dressyr?

6.  5 bästa bloggarna

7.  min önskelista

8.  något jag vill göra

9.  fem bra och dåliga saker hos min häst (enligt mig)

10. min drömhäst

11. vad har jag med mig på tävling

12. 5  bra och dåliga saker hos mig (enligt mig)

13. har jag något annat djur?

14. paddock eller uteritt?

15. senaste hästsak jag har köpt

16. hur ser en valig veckoplanering ut? (ridmässigt)

17. hur många prisrosetter och placketter har jag?

18. mitt mål med min häst

19. hur länge är jag i stallet? vad brukar jag göra?

20. mina framtidsdrömmar

21. om jag fick välja, vem hade jag sålt min häst till/ lånat ut för tävling och träning.

Det var det! hoppas de blir bra:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0