Christmas show 2012

Detta blir även för mig årets sista tävling. Från början var de tänkt att jag skulle hoppa lb+la på fredagen la på lördag och la på söndag men jag och lady har gått igenom/ är i en vägringsperiod just nu och därför så gick jag ner en klass på lördagen och så får Michaela hoppa la:n på fredagen. Söndagen får jag se hur jag känner när jag är där, jag har ändå fyra klasser att anmäla till så de e ju bara att stryka sig om det inte känns rätt.

Att jag låter Michaela hoppa la:n beror endast på att hon är mycket bättre på att lägga hästen i bra lägen på hindren vilket jag inte är. Hemma hoppar lady som en Gud men när vi kommer ut på tävling så är hon extremt känslig för att komma i lite dåliga lägen och jag har fått sämsta tävlingsnerverna pga detta vilket inte gör saken bättre! Men oavsett hur det går så ser jag fram emot det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0