Blogglek

Här har jag en fin lite blogglek som jag ska köra som "kom igång" Börjar direkt ;D
 
1. 10 saker om min häst
2. När & varför jag började rida
3. Det här behöver jag träna mer på
4. Det här är jag bra på
5. Favoritbilder jag tagit
6. En sak som aldrig får hända!
7. Min största rädsla inom ridsporten
8. 10 saker du inte visste om mig
9. En person som inspirerar dig
10. Min högsta dröm
11. Saker du gör vardagligen (i stallet och till vardags)
12. Varför får hästar och ridning mig att må bra?
13. En bild som gör dig lycklig
14. Din åsikt om hjälptyglar
15. Något jag vill göra
16. Någon jag vill träffa
17. Hoppning eller dressyr?
18. Mitt motto
19. Såhär vill jag att mitt liv ser ut om ca 20 år
20. En outfit du aldrig skulle ha
21. Mitt mål med ridning
22. Din  favoritoutfit
23. 5 saker du gillar och ogillar hos din häst
24. Ditt favoritmärke
25. Vad tycker du är viktigt när man köper häst ?
26. Första gången du tävla ? Hur gick det ?
27. Din drömhäst
28. Paddock vs. Uteritt ? Varför ?
29. En film när du rider
30. Vad är det viktigaste du har med dig på tävling ?
31. Hur viktigt är det med märkessaker ?
32. Har du några andra djur ? Berätta om dom
33. Hur är din häst att rida ?
34.  10 bra bloggar du läser
35. Senaste hästsak du köpt
36. Visa din hästs schema inför denna/nästa vecka.
37. 5 saker du måste bli bättre på inom ridning
38. Det här har jag med mig på tävling
39. En häst jag saknar
40. Vad du och din häst blivit bättre på sen du börja rida hästen
41. Min önskelista
42. Något du slarvar med inom ridning
43. Mina framtidsdrömmar
44. Hur länge är du i stallet? Hur många gånger per dag eller vecka.
45. Stilrent vs. färgglatt
46. En ryttare du skulle vilja rida likadant som
47. Berätta om din ridklubb
48. Din åsikt om pessoa bett
49. Hur många prisrosetter och plaketter har du?
50. Ditt mål med din häst
51. Utvärdering av blogglek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0