2. 10 saker om mig

Allt är inte hästrelaterat då ;)
 
1. jag gillar pigga och gärna lite galna ponnyer
2. jag är rädd för storhästar
3. mina föräldrar skilde sig när jag inte ens var ett år, så jag har typ aldrig bott med mina föräldrar tillsammans
4. mitt hela namn är Hanna Maria Zikovic Karlsson
5. jag har aldrig skadat mig allvarligt när jag har ramlat av, bara hjärnskakning några gånger
6. jag har jättedåligt självförtroende
7. jag kan lära mig en bana bara genom att kolla på en person som rider den
8. jag är en directioner!
9. jag svär mycket och hatar när folk påpekar det
10. det tog mig en halvtimma att skriva detta inlägget :p
 
Bjuder på en het bild också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0