vilken uppdatering!

Hade ju planerat att blogga en massa nu på meetinget men jag har ju inte skrivit ett skit.. det har varit låånga dagar och massa skojj :) Man har sett en massa duktiga ryttare och hästar, så himla stor skillnad från dom små plutt tävlingarna man vanligtvis är på men vi hoppas på mer sånthär till våren! Är bara så sjuktnervös inför imorgon, vi ska ju till åbykliniken och kolla vad det är med henne. Jag hoppas ju på en vanlig inflammation, lite penicillin och så är hon frisk! men vem vet? är det som jag hoppas så passar det ju ändå in på min tävlings/träningsplanering med tanke på att hon ska ta det lungt nu i en månad ungefär och sätta igång henne med lite småclearrounder på kungsbacka, 70-80 i början och sedan 80-90 hinner jag och känner jag att det känns rätt så kan jag nog hoppa någon meter också. Förhoppningsvis har vi ju ett lag till Div 1 till våren och då blir det den och så är det alla roliga cuper, sveland mm. Hade jag inte vart så lång på henne så hade jag självklart kvalat till GP-ponnyn också. Lady var jätte glad över att få komma hem, hon rullade sig ju typ 5 gånger på raken och gnäggade och höll på. Stackarn fick ju stå i sin lilla box hela tiden och bara gå ut och gå någon gång om dagen, idag red jag dock en liten stund fram och tllbaka på besiktningsbanan travade lite och så. Hon var sjukt överpigg och ville bara springa men sen fick hon skrittas i en halvtimma när vi mockade ur boxen och packade iordning istället. Nu är jag astrött så jag ska väl sova snart, missar ännu en skoldag imorgon för vi har halvdag och jag hinner inte komma tillbaka efter veterinären. Och jag klagar inte över det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0