Inköpslita 2013

Har inget liv så jag sitter och planerar lite vad jag ska köpa för saker inför/under 2013! en garanterad sak som måste köpas då jag inte fick det i julklapp är ett silvrigt swarovskipannband med stora stenar
 
Det kommer bli så cp-snyggt till min nosgrimma med likadana stenar på!
Det kommer jag ju få köpa i full eftersom jag vill ha kvar det när jag köper nästa häst, dock gör det inget för jag tycker att det är snyggt med lite stora pannband på ponnys :) Nosgrimman skulle definitivt passa på en storhäst storleksmässigt men jag har själv något emot remont på storhästar så vi får se hur det blir..
Kommer av ämnet totalt känner jag men måste bara säga SKÄMS på er storhästryttare som är så tråkiga och rider omkring med vanliga läderpannband och typ ett svart eller vitt schabrak, hur orkar ni ens? Fattar inte vad skillnaden mellan ponny och storhäst är när det kommer till utrustning, helt plötsligt måste man se tråkig och enfärgad ut.. jag ska ha lika "blingad" eller färgglad utrustinig som innan!
 
Aja, tillbaka till köplistan. jag har även tänkt att jag ska ha råd med ett par sprenger bow balance stigbyglar hehe. eller så blir det en födelsedagspresent? behöver ett par nya i vilket fall för mina fötter glider bara omkring i dom jag har nu!
 
Sen blir det några fina schabrak, hoppas ju på att något märke har någon fin vårkollektion på g ;) annars blir det nog gg fina "crown sweden". Vet dock inte om det blåa eller vita är finast...
Jag ska även köpa ett nytt gg pannband, ett likadant som jag har fast större. älskar det verkligen!
 
Det finns massor med saker egentligen men jag inser ju själv att jag inte kommer ha råd med det så man får ta det lite som det kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0