imorgon

Har packat klart allt hemma nu och sadelskåpet är i tansporten. Imån ska mamma hämta lite saker som jag köpt inne i stan sen hämtar hon mig och så åker vi till stallet, så jag får sovmorgon :D. Jag och sofia tog en lugn tur idag men hästarna var as pigga och det blev typ racerskritt hela vägen.. haha men man är ju sjukligt rädd att nåt ska hända nu, så himla typiskt om dom skulle sträcka sig eller nåt och självklart skulle min häst typ hoppa ner i diket och hålla på. Men allt är klart nu iallafall så det blir bara att slänga in allt i bilen och åka, jag ska se om jag kan få rida lite på framridningen eller nåt imorgon så jag får galopperat och ridit igenom henne innan eftersom det typ inte går att rida hemma längre när paddocken är frusen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0