blogglov hehe

NU ska jag börja blogga igen! har haft fullt upp hela lovet, även idag egentligen men nu var jag tvungen att ta mig tid att blogga lite. Sen så har jag inte riktigt vetat vad jag ska skriva om... men det går iallafall bra för mig och lady har börjat vänja sig vid att ta det lite lungt nu iaf :) nu är det exakt 10 dagar kvar till återbesöket på åby. hoppashoppashopppas på att hon är hel och frisk! jag kan inte säga att jag har fått riktigt dom sakerna som jag har önska mig.. nästan inga hästsaker förutom manegekortet som jag ändå inte riktgt fick eftersom att det redan var fullt, aja så kan det gå. Sen jag fick två tavlor på dessa bildera också, jättefina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0