7. Min önskelista

Har ingen rolig önskelista i år.. Skriver bara hästsaker då:)

Ett silvrigt swarovskipannband med stora stenar.

Då det egentligen var tänkt att jag skulle ha d-ponny efter lady så skulle jag önska mig att få åka på Aw ridlägret, haha vet inte vad det heter.. Men jag ska nog önska mig att få åka på Christmas show nästa år igen! Fast att dom betalar ist, åtminstone halva ;)

Ett par fina vinter handskar, gärna dom roeckl som Sofia har.

Ett månadskort i Marias manege i februari, tänkte att de hade vart ett bra sätt att sätt igång henne på. Nackdelen är ju att man inte får hoppa där.. :(

De var väl det, finns ju massa mer man vill ha men det känns onödigt att önska sig det när man vet att man inte kan få det.


Kommentarer
Postat av: Elin

Det låter ändå som kul grejer att få uppleva!:)

2012-12-15 @ 10:32:46
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0