Ny sadel!

Haha glömde berätta att jag hade hittat en ny sadel som jag äntligen fick hem igår! Red i den för första gången idag och jag är typ kär! :) Vi har haft jätte stora problem med att hitta sadel till Lady för att hon har en väldigt svår rygg, rak och smal. Men så i höstas tog vi hem två stycken Prestige golden star och den ena passade jätte bra, jag behövde bara ha en padd under för att den va lite för bred. Tyvärr så va den helt ny och kostade alldeles för mycket så jag har letat hur länge som helst efter en i rätt storlek och till ett okej pris och så hittade jag en nu som var under mitt maxpris så jag är as nöjd! Har ingen bild på den tyvärr men den ser i stort sätt ut som sofias.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0