Musik!

Det goaste som finns är nog att rida ett asbra pass med grym musik i öronen! Jag gör det alltid är jag rider själv, både ut och i paddocken. Dock bara med en hörlur så att man kan höra om det händer något runt om. 
Det får iallafall mig att koncentrera mig mer och jag får sjukt mycket bättre tålamod. Det är ju olika för vissa men jag lyssnar oftast på house och typ "workout musik" fast det kan skilja sig lite ibland.
Måste bara säga att för er som inte gör detta gör det! prova iaf, man får en helt annan ridkänsla.

Kommentarer
Postat av: Annie - ponnyteamets.blogg.se

Haha, jag blir övertaggad när jag lyssnar på house musik och rider samtidigt, och lyssnar inte hästen då blir jag väääldigt arg ^^

2013-03-31 @ 10:07:59
URL: http://ponnyteamets.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0