Kungsbacka 3 mars

LC | Bed. A:0/A:0 | 0+0 fel | 4e placerad
Han var pigg och glad och hoppade fint. Kom nära några gånger men han var fin iallafall och dubbelnollade. Det räckte även till placering vilket var kul :)
 
LB | Bed. A:0/A:0 | Utgick
Han var loj och gick inte fram, jag fick ingen bra galopp, såg inga avstånd, tappade all galopp till den mest maxade oxern på banan och han räckte inte över och krascha typ sen blev han nog lite skraj och la sig nära och sen nära in på kombinationen också så jag styrde ut honom för han hade inte klarat det och så utgick jag...
 
Sånt händer, det går verkligen upp och ner i LB nu. Känns iaf bra att vänta med LAn, behöver få in bättre rundor i LB. Han är iaf väldigt stadig i LC :)

Kommentarer
Postat av: Daniela

Hej!
Allt bra?
Kika gärna in på min blogg om du får tid över, lovar att du inte kommer ångra dig :)

2013-03-03 @ 19:53:48
URL: http://powerpony.blogg.se
Postat av: Elin

Grattis till placeringen!:D

2013-03-04 @ 21:50:35
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0