:@

Är arg och besviken, inte på Tommy utan på själva tävlingen... Dom släppte in mig alldeles för sent på framhoppningen så hann knappt hoppa fram. Fick inte vila ngt utan både jag, mamma och Tommy var skitstressade så hela rundan blev kaos..
Hade bra galopp men han blev osäker och saktade ner innan så rev 2.
Hoppar LC på billdal nästa helg så får jag se om jag går in och hoppar LBn också. Höjden är inga problem men känner att han är så spänd på tävling just nu så vill bara gå in och få en bra runda!!
Btw, han gick på 2 i kombinationen, fattar inte hur han lyckas hahahahah...
Aja whatever, sötis ponny iaf. Hoppad det går bättre nästa helg <3


Kommentarer
Postat av: Nette

Hej! Jätte fin blogg, kika gärna in på min! :)

2013-03-25 @ 14:55:46
URL: http://ponnypuss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0