Chilldill

Red ut idag med sofia och elin, skrittade och travade lite. Hästarna va astaggade och tommy fick något mongoryck då och då. Jag och michaela pratade för någon dag sen att när Lady blir friskförklarad så tar vi en transport och åker bort till bunketorp som ligger typ 10 min bort och bara galopperar av dom. Det är skitbra vägar där och det är nästan inga bilar så det är perfekt för båda våra hästar att bli av med lite energi.
 
Imorgon blir det nog lite dressyr i paddocken om jag hinner för det ska vara en föreläsning i stallet på eftermiddagen med Lena Berggren Wenderyd om banbyggning osv. Det blir iaf paddocken på fredag också. På lördag ska jag och sofia iväg på en clinic hela dagen så jag får se vad jag hinner göra då men antagligen rider jag ut. 
                                                                                                                                                                   
Sötis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0