Uddevalla RF 6 Juni

LB | A:0/A:0 | 0+4 fel
Han var sååååå seg, asså död typ hahah. Fick driva som ett as. Men runt kom vi, fulaste rundan ever. Men han fixade kombinationen och jag svängde snävt på alla dom ställena jag tänkt svänga snävt.
SÅ RIVER VI SISTA HINDRET. varfööööööör typ hhah.. Hade bra tid så hade kommit trea annars, men inte mycket att göra åt det, lite surt dock. Är nöjd ändå.
 
LB+ | A:0 | 8 fel
Började skita braaaa. Mycket piggare denna klassen! Tredje hindret var kombination med oxer in och det har vi haft väldigt svårt för men nu tog han det kanon. Sen fyran hoppa han fin men så var det en linje ner till femman, där han egentligen ligger bra, lite stort men inte farligt. Men så får han för sig att han ska klämma in ett till vilket verkligen inte går så han hoppar ju men hoppar rakt in i översta bommen haha. 
Sen gick det lite utför, kom nära på sexan, sjuan var bra, sen fick jag lite hjärnsläpp och visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen så när jag hitta åttan var jag för långt ute i svängen och glider alltså ut och får alldeles för dålig galopp till en oxer så vi kommer nära och han räcker såklart inte över.
Sen nian gick bra.
 
Så det var en bra dag, otur med rivningen i första klassen och jag red inte speciellt bra idag. Ponnyn hoppade fint och vi är ett steg närmare att starta LA igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0