träningen för Kristian

Var på samma träning som Hanna idag, första gången jag tränade för honom. Han var väldigt bra och kom med bra tips osv. Han är iallafall inne på samma spår som mig och Mich, att få igång hästarna och ha en bra och framåt galopp och hellre trycka av osv men ändå rida snyggt typ. Har ju tränat för lite olika tränare nu det senaste, i vintras osv och dom har det mer varit att Tommy ska vara lugn och jag ska vänta osvosv men det tycker inte jag funkar bra så då har jag varit lite halvt nöjd. Men Kristian var väldigt bra :)
 
Iallafall, träningen gick bra. Tommy var dock trött och lite lam, antagligen för han gått ute på gräs hela dagen och det är väldigt varmt. Men han kom igång bättre mot slutet och då gick det bättre!
Hoppade lite serie, också vanliga hinder. 
En helt okej träning :)
 
Nu ska tommy på hårdbanting iallfall för han är asfet hahah- Vet inte om det är gräsmage eller om han bara svullnat upp av gräset....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0