Dag med kårf

Det har vart en as bra dag med massa folk och hästar! Lady kändes jätte fin trots att det inte gick så bra resultat-mässigt.. Hon hade bra tryck i galoppen och vi fick fina avstånd, ibland var vi inte överräns helt men skit samma.
 
P&J, 80cm - Hon va pigg och frammåt, lite för snabb i en sväng för hon hann inte riktigt med me bakbenen och snubblade till så jag la en volt. Det blev ingen cr men hon va felfri på hinder iaf :)
 
Acumulator, ld- Fortfarande pigg, lätt att svänga och fick perfekta avstånd i början. Petade ner tvåan för att hon va lat. Sen så blev det ett litet missförstånd då jag efter ett hinder skulle svänga vänster men ville ta ut svängen så jag höll om med vänsterskänkeln efter hindret för att flytta henne lite åt höger, men då svängde hon dit istället och jag var påväg åt väster så jag höll på att åka av typ hahahah! Och så självklart så rev hon jokern.. fick ett lite flackt språng där men det spelade ingen roll egentligen för det var bara tre starter så jag kom tvåa hehe :p
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0