Besviken :(

Det gick sådär idag på tävlingen. Inte alls som jag ville eller förväntade mig.. Hon va jätte pigg när vi kom dit och hon kändes asbra men bara sådär så stannar hon på första räcket på framhoppningen. Jag hade inte på mig sporrarna då för hon va så pigg redan så jag skulle se om det gick att rida utan men efter det så tog jag på mig dom och då skärpte hon sig. Det är nog lite konstigt för henne också och det sitter säkert mycket i huvudet för hon tror att det ska göra ont. 
 
Men iaf så hade hon den där konstiga galoppen som hon hade på träningen trots att det var bättre tryck i den. Hon rev en gång då vi kom för nära, och det var rätt irriterande för det gick inte att hitta några avstånd.. Fick även ett "stopp" som domarna såg det men då hon egentligen bara blev rädd för en gubbe med en skottkärra på utsidan så att hon stannade till och backade lite. Dock inte i närheten av hindret.. Tycker att det är lite dåligt på en sån liten tävling men det gör inte mig något, hade vart värre om det var det enda felet man fått och det kanske är en liten tjej eller kille som inte tävlar så ofta och så är det kört bara pga det!
 
Filmen kanske kommer upp nån gång i veckan.. fick inte upp bilderna heller :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0