Beslutsångest

Imorgon börjar anmälningarna till varbergsmeetinget som jag ska vara med i. Jag vet dock inte vilka klasser jag ska hoppa. 
 
1.Krabbcupen som går i LC, LB, LB
eller
2.Kräftcupen som går i LB, LA, LA.
 
Väljer jag alt. 1 så är det för att jag vill "satsa". Ha en chans att placera sig osv. MEN, jag har ju planerat rätt länge att jag vill hoppa LB LA LA. Men då kommer jag inte ha någon chans att placera mig osv utan då bara gå in och rida för en nolla. Det sa jag på senaste tävlingen att jag måste släppa allt annat och bara rida för nollan.
Det behöver jag inte göra i alternativ 1 utan där kan jag faktiskt gå in i det mer. 
Sen så är det kanske roligare att ta 2an för det har ju varit mitt mål rätt länge...
Jag vet verkligen inte hur jag ska göraaaaaaa. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0