Banbyggare?

Red igenom henne lite idag och hon va as jobbig! pigg och jävlig men ändå inget tryck, död fart typ.. Men jag har verkligen bestämt mig för att ge allt jag har i galoppen det tar död på mina ben men det är det värt! Tycker jag att det är jobbigt så hoppas jag att hon alltid har det dubbelt så jobbigt. 
 
Imorgon är det 6:e juni firande i stallet med kårf. Det är p&j och en liten acumulator hoppning på ld nivå, Och jag fick bli banbyggaren då hehe.. Ska bli kul men hoppas att banan äns får plats i paddocken, knns som att det kan bli lite trångt. Efter detska vi typ stängsla hagar och sånt så det blir en heldag i stallet i princip.
 
Äntligen har jag fått en ny mobil också!! Är helt överlycklig typ så nu blir det massa fler bilder och filmer som jag kan lägga upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0