Skön dag!

Följde med Michaela till horse show idag på förmiddagen då hon hade gratis biljetter och undrade om nån ville följa med :) Otroligt tråkigt program med en juniorhoppning, som dock va kul att kolla på, och sen nån världscup dressyr. Jag har inget emot dressyr men om jag ska kolla på det vill jag att det ska va kür, eller va det heter, så att det inte är samma program hela tiden..
 
Tänke inte köpa så mycket utan mest kolla lite vad som fanns och sen köpa mer på lördag. Köpte dock ett grymt snyggt fleece/tävlingstäcke från eskadron, ett litet framtidsköp hehe till min kommande storhäst.. :) Men det va sjukt värt, kostade bara 380kr!
Blev även ett bett, köpte det dock på öppetköp då jag bara ville kolla om modellen va bra för henne då jag behöver ett omväxlingsbett. Och oavsett om det är bra eller inte så kommer jag köpa just DET bettet för jag betalar gärna inte 1000 spänn för ett bett!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0